1. Как да постъпя при забравено потребителско име или парола?
  2. Защо да имам разплащателна сметка и карта?
  3. Защо като активен потребител нямам достъп до регистрираните сметки?
  4. Какво да направя в случай на изгубен списък с ТАН кодове?
  5. В каква последователност се използват ТАН кодовете?
  6. Как да активирам новия си списък с ТАН кодове?
  7. Как и къде мога да си получа новия списък с ТАН кодове?
  8. Как да разбера дали документът е успешно изпратен към банката?
  9. Защо документът ми стои в подменю "Движение и копиране" със статус "Отказан"?
  10. Мога ли да изпратя с един ТАН код повече от един документ?
  11. Как да си разпечатам потвърждение за валутен превод и кога е възможно това?
  12. Каква е цената на едно обаждане към Телефонния център?
  13. Как да избера подходящ спестовен продукт?
  14. Каква е цената на един кредит?
  15. Как да изберем банка, която да ни обслужва?
  16. Какво представлява разплащателната сметка?
  17. Каква е цената на един кредит?
  18. Какви са минималните техническите изисквания за достъп до ProB@nking?
  19. Има ли определени технически изисквания към телефонния апарат, от който се обаждам, за да мога да се свързвам с Телефонния център?
  20. Как мога да премина в режим на тонално набиране?
  21. Как мога да се свържа с Телефонния център от чужбина?
  22. Какво да направя, ако забравя паролата за Телефонно банкиране?
  23. Каква е сигурността при използване на услугата Телефонно банкиране?
  24. В кой отдел се провежда ProCredit Entry Programme?
  25. Кога е крайният срок за подаване на документи?
  26. Каква специалност трябва да съм завършил?
  27. Предлагате ли работа след приключване на ProCredit Entry Programme?
  28. Трябва ли да сключа договор за участие в ProCredit Entry Programme и ако да, какъв е той?
  29. Мога ли да започна работа в родния си град?
  30. Осигурява ли се настаняване за участниците, които не са от София?
  31. Как да се регистрирам за услугата Интернет банкиране?
  32. Как да се подготвя за теста по математика и логика?
  33. Как да постъпя ако забравя потребителското си име или паролата?
  34. Как да разбера, че съм защитен?
  35. Мога ли да участвам в ProCredit Entry Programme в град, различен от София?
  36. Ще работи ли Trusteer Rapport на моя компютър?
  37. На какъв принцип се изплаща стипендията?
  38. Ще се забави ли компютърът ми при инсталиране на Trusteer Rapport ?
  39. Как да деинсталирам Trusteer Rapport?