Интернет банкиране

Като иновативна банка, ПроКредит Банк се стреми да предлага отлично обслужване на своите клиенти. Интернет банкирането съчетава в себе си модерен дизайн, нови функционалности и висока сигурност. Позволява Ви да извършвате всички банкови операции по-бързо и по-лесно, спестявайки време и пари.

 

   Сигурност

        усъвършенствана система с високо ниво на сигурност

        потвърждавате преводи с SMS код

  

 

   Бързина и ниски разходи

        пестите време, като банкирате онлайн

        извършвате преводи при по-ниски такси, без допълнителна такса за регистрация и поддръжка

 

    Удобство

        банкирате от всяко устройство с интернет връзка, без да е необходимо да инсталирате
           допълнителни приложения или сертификати

         използвате едно потребителско име и парола за достъп до всички Ваши сметки в ПроКредит Банк

         адаптивен дизайн - лесен и удобен за работа на всички устройства - лаптоп, таблет или телефон

 

Плащания

  • Нареждате всички видове преводи в местна и чуждестранна валута.
  • Извършвате масови плащания - месечни заплати на служителите, плащания към доставчици и бюджетни преводи, като използвате предварително създаден файл.

Информация

  • Наличност, движения и извлечения по Вашите сметки
  • Погасителен план, лихви, такси, остатък по кредита и друга информация за Вашите кредити
  • Депозити и FlexSave сметки - сума, срок, лихвен процент, падеж и други
  • Важни съобщения от банката

Други

  • Откривате разплащателни, депозитни и FlexSave сметки
  • Подавате онлайн заявки за различни услуги

Често задавани въпроси

  1. Как да се регистрирам за ProB@nking?
  2. Как мога да достъпвам ProB@nking?
  3. Какви са минималните технически изискванията към операционната система и интернет браузъра, които ползвам?
  4. Какво трябва да направя, в случай че забравя потребителското име и/или паролата си?
  5. Как мога да извършвам активни операции /преводи/ през ProB@nking?
  6. Какви права на достъп предоставя ProB@nking?
  7. Могат ли по-голям брой упълномощени лица да оперират със сметките онлайн?
  8. Може ли повече от едно лице да подпише даден документ?
  9. Мога ли да определя лимити на упълномощените лица при подписване на документ?
  10. Трябва ли да потвърждавам всеки превод с отделен код?
  11. Как мога да потвърдя превод с SMS код?
  12. С колко време разполагам, за да потвърдя превод с SMS код?
  13. Защо в SMS-a, който получавам с кода за потвърждение, са изписани също сумата и сметката?
Как да се регистрирам за ProB@nking?

Можете да направите своята регистрация за услугата в най-близкия офис на ПроКредит Банк. Регистрацията става бързо и лесно, като е необходимо да носите със себе си лична карта.

Как мога да достъпвам ProB@nking?

Необходимо е да въведете избраното от Вас потребителско име и предоставената Ви от Банката парола за достъп. При първоначално влизане, системата ще изиска от Вас задължително да смените паролата си.

Какви са минималните технически изискванията към операционната система и интернет браузъра, които ползвам?

Операционна система - Windows 7, LINUX;

Интернет браузър - Internet Explorer 11.0, Edge 14.0, Chrome 60.0, Opera 46.0, Firefox 54.0

Какво трябва да направя, в случай че забравя потребителското име и/или паролата си?

Проверете дали потребителското име, което въвеждате, съответства на потребителското име от регистрационния формуляр. Уверете се, че при въвеждането на потребителско име/парола спазвате изискванията за малки/главни букви на латиница и цифри. В случай, че не успеете да си спомните данните за достъп, свържете се с нас на тел. 0700 170 70 или *7000, където специалистите ни ще Ви помогнат в решаването на проблема.

Как мога да извършвам активни операции /преводи/ през ProB@nking?

За да извършвате преводи през ProB@nking е необходимо при регистрацията за услугата да сте посочили, че желаете да имате права за активни операции. При извършване на активни операции, нарежданията се подписват с код получен чрез SMS. Преводи между собствени сметки на физически/юридически лица, регистрирани в ProB@nking, независимо от размера на сумата, могат да се извършват без авторизация чрез SMS код.

Какви права на достъп предоставя ProB@nking?

Можете да регистрирате в системата упълномощени лица с един от следните типове права:

  • Пълни права;
  • Ограничени права и опериране до посочен лимит вкл. и съвместно разпореждане;
  • Права за вноска;
  • Права за въвеждане на документи и получаване на справочна информация;
  • Права за справочна информация.

Последните два типа права могат да се администрират от титулярите, напълно автоматично, директно през ProB@nking без да е необходимо да се посещава офис на Банката.

Могат ли по-голям брой упълномощени лица да оперират със сметките онлайн?

Имате възможност да регистрирате неограничен брой упълномощени лица с достъп и определени права в услугата. На всяко лице ще бъдат издадени индивидуални потребителско име и парола и ще бъдат дефинирани права съобразени с Вашите специфични нужди.

Може ли повече от едно лице да подпише даден документ?

Имате възможност да дефинирате форма на групов подпис, като по този начин гарантирате сигурността на Вашите пари. Груповият подпис включва две лица, като заизвършване на трансакцията е необходимо всички включени в груповия подпис лица да подпишат съответния документ.

Мога ли да определя лимити на упълномощените лица при подписване на документ?

ProB@nking позволява за всяко упълномощено лице да бъде определен лимит на трансакция.

Трябва ли да потвърждавам всеки превод с отделен код?

За Ваше удобство, имате възможност да потвърдите едновременно няколко превода само с един код. За целта е необходимо:

  • Да запишете отделните преводи
  • От меню „Онлайн преводи“ да поставите отметка на тези, които желаете да потвърдите с един код, след което да продължите.
Как мога да потвърдя превод с SMS код?

За да потвърдите преводи, използвайки SMS код, е необходимо да изпълните следните стъпки:

  • При избор на бутон „Подпиши и изпрати“ на екрана на системата се появява обобщена информация за превода и поле за въвеждане на SMS код
  • Системата ще изпрати на посочения от Вас мобилен телефонен номер съобщение, което съдържа код за потвърждение и детайли за превода
  • Сравнете детайлите с тези от системата и въведете кода за потвърждение в съответното поле на екрана, след което натиснете бутон „Подпиши и изпрати“



С колко време разполагам, за да потвърдя превод с SMS код?

До 10 мин. от момента на потвърждаване на превода(те) в ProB@nking.

Защо в SMS-a, който получавам с кода за потвърждение, са изписани също сумата и сметката?

Този начин на оформяне и изпращане на информацията има следните предимства за Вас:

  • удобство - знаете точно кои преводи ще бъдат потвърдени с този код;
  • по-високо ниво на защита за Вас, тъй като никъде в SMS-а не е упоменато, че това е код за потвърждение.
  Изпробвайте ДЕМО версията на интернет банкирането на ПроКредит Банк
  Вижте информативното видео за интернет банкирането на ПроКредит Банк