Контактен център

За да се свържете с Експертите от Контактния център или да получите детайлна информация относно интересуващите Ви въпроси, очакваме Вашите обаждания:

  • от понеделник до петък от 8.00 ч. до 20.00 ч.
  • събота от 9.00 ч. до 17.00 ч.

Услугата се предлага на български и английски език.

При необходимост може да блокирате картата си по всяко време, използвайки автоматичните услуги на Контактния център.

 

Контактният център на ПроКредит Банк предлага на всички обадили се клиенти:

  • информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
  • информация за актуалните валутни курсове на банката;
  • блокиране на открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк;
  • информация за регистрация и работа в ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк.

 

Можете да ползвате Контактният център чрез обаждане на следните номера:

Телефонен номер Оператор Цена
 0 700 170 70  Vivacom На цената на 1 градски разговор
 M-tel По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Telenor По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Vivacom По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 1 700 170 70  M-tel Тарифа M-tel – M-tel
*7000 M-tel, Vivacom и Telenor По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор

 

*7000 е валиден само за обаждания в България.

Достъпът до Контактния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70 или 2 813 5100, а за абонати на М-тел с включен роуминг - +359 88 1 700 1 70 70.

  1. Каква е цената на едно обаждане към Контактния център?
  2. Има ли определени технически изисквания към телефонния апарат, от който се обаждам, за да мога да се свързвам с Контактния център?
  3. Как мога да премина в режим на тонално набиране?
  4. Как мога да се свържа с Контактния център от чужбина?
Каква е цената на едно обаждане към Контактния център?

 

Телефонен номер Оператор Цена
 0 700 170 70  Vivacom На цената на 1 градски разговор
 M-tel По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Telenor По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Vivacom По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 1 700 170 70  M-tel Тарифа M-tel – M-tel
*7000 M-tel, Vivacom и Telenor По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор
Има ли определени технически изисквания към телефонния апарат, от който се обаждам, за да мога да се свързвам с Контактния център?

За да използвате услугите на Контактния център, е необходимо Вашият телефонен апарат да бъде в режим на тонално набиране.

Как мога да премина в режим на тонално набиране?

Преминаването от пулсово към тонално набиране се осъществява по един от следните начини::

  • с копче/плъзгач, което е от лявата или от дясната страна на самия телефонен апарат (в едната посока е „Puls", в другата „Tone"; поставя се ръчно на позиция „Tone");
  • с бутон „звезда", който е върху клавиатурата на телефонния апарат (преди набирането на клавишите от клавиатурата се натиска този бутон);
  • чрез специално програмиране на апарата.
Как мога да се свържа с Контактния център от чужбина?

Достъпът от чужбина до номер 0700 170 70 на Виваком се осъществява чрез избиране на номер +359 700 170 70.

За абонати на M-tel достъпът от чужбина се осъществява чрез избиране на номер + 359 88 1 700 170 70.

Вижте новата ни плаформа за физически лица