Терминал за Интернет банкиране

В зоните за самообслужване на ПроКредит Банк  Вие имате защитен достъп до системата за интернет банкиране ProB@nking и директна връзка с телефонния център на банката.  Можете да използвате терминала за интернет банкиране, за да извършвате разплащания в реално време.

Вижте как сигурно можете да извършвате разплащания на  видеото, вдясно на екрана. 

Предимства
  • Получавате актуална информация по сметки, карти, депозити и кредити*;
  • Извършвате плащания по всяко време*;
  • Осъществявате връзка с нашия телефонен център.

*Тази услугa изисква регистрация за Интернет банкиране.

Стъпки за работа

  • Докоснете eкрана, за да го активирате;
  • Изберете желаното от Вас меню.

Адресите на зоните за самообслужване можете да намерите тук.

1. Как  да се регистрирам за услугата Интернет банкиране?
Посетете удобен за Вас клон и заявявате Вашето желание за това чрез "Заявка за регистрация" за услугата Интернет банкиране. Всеки клиент, притежаващ сметка в ПроКредит Банк България, може да се регистрира за услугата безплатно.

2. Как да постъпя ако забравя потребителското си име или паролата?
Ако сте забравили потребителското си име и/или парола, Ви приканваме да посетите най-близкия клон на банката. След като се идентифицирате с лична карта, ще получите потребителското си име и служебна парола.
Можете също да позвъните на телефон 0 700 1 70 70 или 1 700 1 70 70 (за абонати на М-Тел) и след като потвърдите Вашето потребителско име и предоставите валиден e-mail адрес, ще получите служебна парола.

3. Трябва ли след работа с Терминала да прекъсна сесията преди напускане на Зоната за самообслужване?
Всеки клиент, използващ терминала е необходимо да спазва всички изисквания за сигурност, съпътстващи употребата му. В тази връзка Ви съветваме винаги след приключване на работа с ProB@nking да излизате от портала с натискане на бутон Изход.

4. Какви операции мога да извършвам през Телефонното банкиране?

  • да получите справочна информация за салдо и движение по сметка*;
  • да откривате разплащателни, депозитни и спестовни сметки (само за клиенти Физически лица)*;
  • да направите регистрация за битови и/или фиксирани плащания*;
  • да получите информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
  • да проверите IBAN номера на Вашата сметка;
  • да получите информация за актуалните валутни курсове на банката;
  • да блокирате Ваша изгубена или открадната дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк;
  • да подадете Заявка за теглене на суми в брой;
  • да подадете Искане за фирмен или земеделски кредит;
  • да получите информация за регистрация и работа с ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк;
  • да получите консултация при технически проблеми с Интернет банкирането, забравена парола или проблем при използването на ТАН кодовете;

* Извършването на тези операции изисква регистрация за услугата Телефонно банкиране.

5. Какви операции мога да извършвам чрез Интернет банкирането?

  • Чрез Интернет банкирането можете да:
  • нареждате всички видове преводи в местна и чуждестранна валута;
  • извършвате покупко-продажба на валута;
  • извършвате масови плащания - месечни заплати на служителите, плащания към доставчици и бюджетни преводи, като използвате предварително създаден файл;
  • изпращате към банката различни документи – молби, декларации и др.;
  • подавате заявки за теглене на суми в брой;
  • откривате депозитни, влогови и разплащателни сметки.

За повече информация, моля, посетете подсекция Интернет банкиране на нашия сайт.