procredit bulgarian logo

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Как мога да се свържа с Контактния център от чужбина?

Достъпът от чужбина до номер 0700 170 70 на Виваком се осъществява чрез избиране на номер +359 700 170 70.

За абонати на A1 достъпът от чужбина се осъществява чрез избиране на номер + 359 88 1 700 170 70.

Как мога да блокирам загубената си дебитна карта?

В случай, че загубите издадената от ПроКредит Банк дебитна или кредитна карта, при първа възможност блокирайте картата, чрез меню Карти във Вашия профил в Интернет банкиране или се свържете с нашия Контактен център. Блокиране на банкова карта е възможно да се направи по всяко време на денонощието, чрез Интернет банкиране или чрез автоматичните услуги на Контактен център.

Как да се регистрирам за ProB@nking?

Можете да направите своята регистрация за услугата в най-близкия офис на ПроКредит Банк. Регистрацията става бързо и лесно, като е необходимо да носите със себе си лична карта.

Как мога да достъпвам ProB@nking?

Необходимо е да въведете избраното от Вас потребителско име и предоставената Ви от Банката парола за достъп. При първоначално влизане, системата ще изиска от Вас задължително да смените паролата си.

Какви са минималните технически изискванията към операционната система и интернет браузъра, които ползвам?

Операционна система - Windows 7, LINUX;

Интернет браузър - Internet Explorer 11.0, Edge 14.0, Chrome 60.0, Opera 46.0, Firefox 54.0

Какво трябва да направя, в случай че забравя потребителското име и/или паролата си?

Проверете дали потребителското име, което въвеждате, съответства на потребителското име от регистрационния формуляр. Уверете се, че при въвеждането на потребителско име/парола спазвате изискванията за малки/главни букви на латиница и цифри. В случай, че не успеете да си спомните данните за достъп, свържете се с нас на тел. 0700 170 70 или *7000, където специалистите ни ще Ви помогнат в решаването на проблема.

Как мога да извършвам активни операции /преводи/ през ProB@nking?

За да извършвате преводи през ProB@nking е необходимо при регистрацията за услугата да сте посочили, че желаете да имате права за активни операции. При извършване на активни операции, нарежданията се подписват с код получен чрез SMS. Преводи между собствени сметки на физически/юридически лица, регистрирани в ProB@nking, независимо от размера на сумата, могат да се извършват без авторизация чрез SMS код.

Какви права на достъп предоставя ProB@nking?

Можете да регистрирате в системата упълномощени лица с един от следните типове права:

   - Пълни права;

   - Ограничени права и опериране до посочен лимит вкл. и съвместно разпореждане;

   - Права за вноска;

   - Права за въвеждане на документи и получаване на справочна информация;

   - Права за справочна информация.

Последните два типа права могат да се администрират от титулярите, напълно автоматично, директно през ProB@nking без да е необходимо да се посещава офис на Банката.

Могат ли по-голям брой упълномощени лица да оперират със сметките онлайн?

Имате възможност да регистрирате неограничен брой упълномощени лица с достъп и определени права в услугата. На всяко лице ще бъдат издадени индивидуални потребителско име и парола и ще бъдат дефинирани права съобразени с Вашите специфични нужди.

Може ли повече от едно лице да подпише даден документ?

Имате възможност да дефинирате форма на групов подпис, като по този начин гарантирате сигурността на Вашите пари. Груповият подпис включва две лица, като за извършване на трансакцията е необходимо всички включени в груповия подпис лица да подпишат съответния документ.

Мога ли да определя лимити на упълномощените лица при подписване на документ?

ProB@nking позволява за всяко упълномощено лице да бъде определен лимит на трансакция.

Трябва ли да потвърждавам всеки превод с отделен код?

За Ваше удобство, имате възможност да потвърдите едновременно няколко превода само с един код. За целта е необходимо:

   - Да запишете отделните преводи

   - От меню „Онлайн преводи“ да поставите отметка на тези, които желаете да потвърдите с един код, след което да продължите.

Как мога да потвърдя превод с SMS код?

За да потвърдите преводи, използвайки SMS код, е необходимо да изпълните следните стъпки:

   - При избор на бутон „Подпиши и изпрати“ на екрана на системата се появява обобщена информация за превода и поле за въвеждане на SMS код

   - Системата ще изпрати на посочения от Вас мобилен телефонен номер съобщение, което съдържа код за потвърждение и детайли за превода

   - Сравнете детайлите с тези от системата и въведете кода за потвърждение в съответното поле на екрана, след което натиснете бутон „Подпиши и изпрати“

Как да блокирам картата си?

За да блокирате Вашата карта, използвайте меню Карти, бутон Блокиране / Активиране на картата. Използването на функционалността за блокиране и активиране на карти в ProBanking е неограничено. Aко Вашата карта е открадната или изгубена следва да заявите нова карта.

С колко време разполагам, за да потвърдя превод с SMS код?

До 10 мин. от момента на потвърждаване на превода(те) в ProB@nking.

Защо в SMS-a, който получавам с кода за потвърждение, са изписани също сумата и сметката?

Този начин на оформяне и изпращане на информацията има следните предимства за Вас:

   - удобство - знаете точно кои преводи ще бъдат потвърдени с този код;

   - по-високо ниво на защита за Вас, тъй като никъде в SMS-а не е упоменато, че това е код за потвърждение.