procredit bulgarian logo

Мобилно банкиране: Променете начина, по който банкирате

Мобилно банкиране: Променете начина, по който банкирате

Мобилно банкиране: Променете начина, по който банкирате

В свят, в който можем да изпратим съобщение за секунди, очакваме и всичко друго да тече със същата скорост и минимални усилия. Когато избираме дрехи, обувки, храна или пък погледът ни се плъзва през последната новина, правим всичко това от едно място - телефонът. А там се настанява и дебитната ни карта, с която се грижим и за всички плащания наведнъж. Новото мобилно приложение ProCredit Mobile прави това по-лесно от всякога. Светлозара Сиракова, ръководител на отдел "Физически лица" в ПроКредит Банк, споделя за дигитализацията, оптимизирането на процесите в Банката и как те улесняват клиентите.

 

„Развитието на дигиталните ни канали за банкиране винаги е било продиктувано от желанието ни да създадем удобство за клиентите, да им спестим време и усилия.  Ние бяхме една от първите финансови институции, която дава възможност за денонощен и отдалечен достъп. Първата стъпка преди повече от десет години беше нашето интернет банкиране, което е изключително интуитивно за потребителите – работи се бързо, лесно, менюто води потребителите към следващата стъпка.

Сред новаторите сме и при въвеждането на 24/7 зони за самообслужване, тъй като още тогава вярвахме, че клиентът трябва да има възможността да разполага със средствата си извън работното време на Банката."

 

„Разработването на мобилното ни приложение за банкиране е следващият етап от подобряването на услугите ни за клиентите. В днешно време, когато човек не излиза без телефона си, мобилното приложение е още един канал за непрекъснат достъп и информация. То е като финансов съветник, който информира клиентите за наличностите по сметките им, могат да проследят кога и какво са платили, какви средства са постъпили и какви задължения имат. Модерният човек не се реди на опашки за плащания на сметки – той иска да знае всичко сега и да плати онлайн – мобилното ни приложение е още една възможност това да се случи.“

 

 

 

ProCredit Mobile съчетава полезната информация от сайта на ПроКредит Банк и функционалностите на интернет банкирането. Освен всичко изброено, то съдържа информация за промоционални условия по продукти и услуги, които също могат да се заявят онлайн. Потребителите, които не са клиенти на Банката, могат също да открият първата си сметка в ПроКредит Банк чрез ProCredit Mobile. За целта не се изисква да се инсталират други допълнителни удостоверяващи самоличността приложения  - те вече са част от ProCredit Mobile и не създават допълнителни усложнения за хората, за които мобилните технологии не са съвсем интуитивни.

 

Мобилното банкиране е силно предпочитано. То покрива 95 % от нуждите на потребителите и обещанието е, че няма да спре дотук. „ Може би това беше най-лесното нововъведение, което сме правили до сега в сравнение с всички останали, защото беше чакано и не е непознато. Колегите ни много бързо и с желание разплитат всичко неясно за нашите клиенти, а още повече сме доволни от активната обратна връзка за усъвършенстването, която получаваме.“

 

„Лично за мен най-голямо е удобството при нотификациите за битовите задължения. Всичките комунални доставчици на домакинството ни са регистрирани и в момента, в който се появи задължението, мобилното приложение дава знак с разпознаваема икона.“

 

За потребителите удобството и сигурността вървят ръка за ръка, а с високата експертиза, наблюдение и поддръжка, това е гарантирано.

“Дигитализацията ни помага да модернизираме процесите и услугите си, което ще продължава в същия дух, ” казва още Светлозара.

 

“Банкирането не е с песен, но сме се постарали да е песен за клиентите. Затова и слоганът ни е “Банкиране по ноти!”. Няма фалшиви ноти, всичко е просто и добре звучащо в тон с очакванията на нашите потребители” довършва Светлозара.