Експертите от Контактния център са на линия, за да Ви съдействат от понеделник до петък между 07.30 и 20.30 ч., а събота и неделя от 09.00 до 17.00 ч. Услугата е достъпна на български и английски език.
При необходимост може да блокирате картата си по всяко време, използвайки Вашето Интернет банкиране или автоматичните услуги на Контактния център.
Контактният център на ПроКредит Банк:
- предоставя информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
- съдейства за работа с ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк;
- блокира открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк.
Можете да ползвате Контактният център чрез обаждане на следните номера:
Телефонен номер | Оператор | Цена |
0 700 170 70 | Vivacom | На цената на един градски разговор |
A1 | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom | |
Yettel | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom | |
Vivacom | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom | |
*7000 | A1, Vivacom and Yettel | По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор. |
*7000 е валиден само за обаждания в България.
Достъпът до Контактния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70 или 2 813 5100.