procredit bulgarian logo

Новини

ПроКредит Банк с награда за ИТ мениджър на годината

12.12.2016

ПроКредит Банк е ориентирана към развитие търговска банка, която се стреми да предоставя отлично обслужване както на малките и средни предприятия, така и на гражданите.

През 2014 г., осъзнавайки ролята на новите технологии в бизнеса, ПроКредит Банк стартира в цялата си клонова мрежа мащабна концепция за изнасяне на касовите операции в зони за самообслужване. Към момента са изградени 46 локации с денонощни зони, оборудвани с модерни машини, предоставящи на клиентите постоянен достъп за извършване на най-честите банкови операции. Като резултат, от месец юли 2016 г. всички касови операции на ПроКредит Банк са прехвърлени от гишетата към зоните за самообслужване.

Признателност за ефективността на концепцията бе връчването на наградата „ИТ мениджър на годината“ в категория “Ефективност“ на Георги Георгиев, ИТ мениджър в ПроКредит Банк.

Отличието бе присъдено на тържествена церемония, провела се на 7 декември 2016 г. в София Хотел Балкан.

“Бих казал, че трудно можем да говорим отделно за ИТ предизвикателства, тъй като границата между ИТ и бизнес вече не съществува. Все пак предизвикателствата бяха свързани най-вече с интеграцията на решенията. Защото машините в зоните са осигурени от различни доставчици, а при това доставката на оборудването е само началото на поредица от задачи за реализацията на такъв проект. От ключово  значение бе интеграцията на съпътстващия оборудването софтуер с информационните системи на банката” - коментира Георги Георгиев относно имплементирането на концепцията.

Целта на конкурса “ИТ мениджър на годината” е да отличи ИТ директорите, допринесли за развитието на бизнеса чрез ефективно използване на информационни технологии и да открои важната роля на ИТ мениджърите в ръководството на компаниите. 

 

Научете повече за Зоните за самообслужване на ПроКредит Банк.